Известие

Collapse
No announcement yet.

Стъклата много се потят!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Дали ти е здрав радиатора за парното? Пролетта яко гризнах дървото с този радиатор, след като смених антифриза на цялата система : ( и на всичкото отгоре капеше по малко, и почти не се осещаше като мирзма! капеше докато е студена колата и после като задуха.. познай!........ Вътре ставаше парна баня! На вътрешните фейски радиатора им е без кранче ( като на Браво) и във същотовреме в Епер по номер на рама го даваха с кранче като на Типо!

    поздрави!
    Last edited by Majed_146; d.m.y г., 04:46.
    sigpic
    Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
    FIAT TIPO 1.6 DOHC

    Comment


    • #77
      Много се надявам да не се сблъсквам с тоя проблем. Мисля, че не е това. Стъклата се потят много само когато вали. Иначе всичко е ок.
      Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

      Comment


      • #78
        Днес случайно се заговорих с едни бакшиши за коли. И двамата се прекръстиха, че зимата с махнат въздушен филтър на купето няма никакви драми с потенето.
        Някой пробвал ли е?
        Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

        Comment


        • #79
          Аз
          Само че не е зле да имаш някаква мрежичка поне да не влезе все пак някакъв по-сериозен боклук!
          p.s.
          до колкото знам от пробвали, става перфектно и със филтър за ширм... може дори да е с активен въглен за премахване на миризмите!!!!
          Last edited by phoenix; d.m.y г., 16:49.
          СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
          сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

          Comment


          • #80
            : )
            Last edited by DMS; d.m.y г., 17:14.

            Comment


            • #81
              Първоначално публикувано от phoenix Покажи съобщение
              Аз
              Само че не е зле да имаш някаква мрежичка поне да не влезе все пак някакъв по-сериозен боклук!
              p.s.
              до колкото знам от пробвали, става перфектно и със филтър за ширм... може дори да е с активен въглен за премахване на миризмите!!!!
              Помага ли срещу изпотяването на стъклата ти да видиш, още утре сутрин го махам
              Alfa Romeo 146 1.8 16V TwinSpark

              Comment


              • #82
                Здравейте, пак да драсна някой ред. Днес махнах филтъра и сложих една много ситна мрежа на негово място да не влизат боклуци. Малко по-добре е от преди, но ако съм сам. Ако сме 2,3 или 4-ма в колата пак си е същото. Вече взе много да ми писва от това потене и тези дни ще пробивам отвори в багажника за отдушници. Ако случайно и след това се потят, ще се сваля и радиатора на парното да го видим какво му е дереджето.
                Поздрави и като има промяна ще пиша!
                Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от salih84 Покажи съобщение
                  Здравейте, пак да драсна някой ред. Днес махнах филтъра и сложих една много ситна мрежа на негово място да не влизат боклуци. Малко по-добре е от преди, но ако съм сам. Ако сме 2,3 или 4-ма в колата пак си е същото. Вече взе много да ми писва от това потене и тези дни ще пробивам отвори в багажника за отдушници. Ако случайно и след това се потят, ще се сваля и радиатора на парното да го видим какво му е дереджето.
                  Поздрави и като има промяна ще пиша!
                  Не си дупчи багажника а виж радиаторчето на парното. Аз за 4г. драми с потенето не съм имал на 145.
                  Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
                  ех.. Малкото КуВе
                  sigpic

                  Comment


                  • #84
                    мммм....много смело изказване.... обаче за да го свалиш това нящо... за да го видиш... абе аз съм написал ръководство... прегледайте го. Секса е голям кеф
                    СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                    сегашната: Алфа Ромео 1.9 JTDm 150 кончета под капака

                    Comment


                    • #85
                      Снощи забравих да пиша, че свалях миналата седмица и кранчето да видя, защото течеше от него. Сега вече е ок кранчето. На мен ми прави впечатление нещо друго, сега като колата загрее до работна температура и пипна двата маркуча дето влизат и излизат от радиаторчето са еднакво горещи, но като пусна да духа на 2 например не духа яко топло, както се очаква а просто топло. На други марки коли при това полойение направо духа адски горещо.
                      Въпроса ми е това ли му е силата на парното или нещо нее наред? Според мен трябва да става баня(правя си сравнение с ладата например, тя като загрее направо можеш да се изгориш ако по-дълго време си задържиш ръката на духалката). Аз си мисля данеби да е задрастена питата на радиаторчето и затова да не стопля достатачно въздуха.
                      Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                      Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                      Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                      Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от salih84 Покажи съобщение
                        Снощи забравих да пиша, че свалях миналата седмица и кранчето да видя, защото течеше от него. Сега вече е ок кранчето. На мен ми прави впечатление нещо друго, сега като колата загрее до работна температура и пипна двата маркуча дето влизат и излизат от радиаторчето са еднакво горещи, но като пусна да духа на 2 например не духа яко топло, както се очаква а просто топло. На други марки коли при това полойение направо духа адски горещо.
                        Въпроса ми е това ли му е силата на парното или нещо нее наред? Според мен трябва да става баня(правя си сравнение с ладата например, тя като загрее направо можеш да се изгориш ако по-дълго време си задържиш ръката на духалката). Аз си мисля данеби да е задрастена питата на радиаторчето и затова да не стопля достатачно въздуха.
                        С интерес ще следя темата че и аз ги имам същите проблеми...И при моята 146-ца духа не толкова топло когато е загряла,а за стъклата да не говорим(цяло чудо е ако се движа по платното за движение ) утре ще проверя дали имам и аз отвори в багажника
                        Alfa Romeo 146 1.4 16v T.S 2000

                        Comment


                        • #87
                          Време е да напиша, какво става при мен. Онзи ден се поразрових из багажника и намерих един отдушник, който се намира на задния десен калник. Доколкото съм чел той служи за изравняване на налягането, като затваряш вратите да не изхвърчи някой прозорец. Само че го намерих под мокета и незнам колко върши работа, затова изрязах мокета да видя ще има ли ефект(ще приложа и снимка да се види какво представлява).
                          В четвъртък пътувах и имаше ефект, по добре е от преди, но пак се потят не изчезна проблема до толкова колкото аз исках. От време на време даже отварям и двата предни прозореца по малко и пак на предните врати от средата назад и на задните врати пак не се изчистват.
                          Attached Files
                          Фиат Мултипла 1.9 жтд фейслифт / Алфа Ромео 146 1.9 ТД ех/ Лада 2105 ех
                          Американски форум: Питаш нещо и ти отговарят.
                          Руски форум: Питаш нещо и теб те питат.
                          Български форум: Питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп!

                          Comment


                          • #88
                            И аз намерих същото в багажника си и изрязах мокета по същия начин(надявам се да има ефект)
                            Чудех се дали ако махна и гумената тапа дали няма допълнително да увелича ефекта,но не знам дали няма да ми влиза вода от там.
                            Click image for larger version

Name:	IMAG0032.jpg
Views:	1
Size:	90.9 Килобайта
ID:	2322317

                            Click image for larger version

Name:	IMAG0033.jpg
Views:	1
Size:	89.1 Килобайта
ID:	2322318

                            Click image for larger version

Name:	IMAG0034.jpg
Views:	1
Size:	97.7 Килобайта
ID:	2322319
                            Alfa Romeo 146 1.4 16v T.S 2000

                            Comment


                            • #89
                              http://cdn.iwastesomuchtime.com/October-18-2011-20-12-49-DoubleFacePalm.jpg

                              Не знам защо си внушавате, че потенето идва от този мокет ?
                              Налягането вътре в купето ако ще излиза от този отвор в задния десен калник, ще си излезе с и без това рязане.

                              Проблемите с потенето през зимата идват от един главен фактор: Влага!
                              Било то от филтъра на климатика/парното. Или от снега (или водата) по обувките! Или антифриз от радиаторчето на парното/кранчето.
                              Това са причините!

                              Някой от начините за разрешаване на проблема:
                              1) Смяна на филтъра на купето.

                              2) Клапата за външния въздух бачка ли ви? Ако не работи и нямате нерви да си смените моторчето, поне отворете клапата, ако е затворена. /с лек натиск навътре/ (като сменяте филтъра)

                              3) Проверка на кранчето дали тече от него.

                              4) Зимата, гледайте да си тупате здраво обувките преди да влизате в колата.

                              5) Пускайте компресора (ако имате такъв) особенно в началото докато загрей въздуха вътре в купето.

                              6) Вече след всичко горе , нищо не помага, и нямате време да се занимавате, купете си спрей против изпотяване. Ако имате нерви и желание, сменяте радиатора на парното. (в този случай, най вероятно ще е от него)

                              Клапата отзад в десния калник, тя е постоянно отворена. Има гумен капак, който пропуска въздух само навън. Шанса да е запушен е почти нулев.

                              Не си мислете , че само от този отвор в калника излиза въздух при затворени врати и джамове. Духа леко и от дръжките на вратите.
                              Пробвайте го с загрял въздух в купето пусната на макс перката. излезте и доблежете си раката до дръжката на шофьора примерно. На 155цата съм го тествал това.

                              Имайте предвид, че почти всички модели коли имат подобни проблеми. Все пак Влагата не прощава никого! За това може от време на време да се отваря по малко джама. Аз понякога правя номера с леко отворен пасажерски джам и джама на задна лява врата. 10-15 сек. са достатъчни.

                              Друга опция е да не тръгвате преди да не се е постоплило вътре в купето. Чакате едни 10 минути на пуснато парно, тогава тръгвате. Тествано и има ефект

                              Успех с борбата с/у изпотяането на джамовете.
                              Last edited by Tonimir; d.m.y г., 12:47.

                              AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                              AR 155 2.0 16v SUPER
                              Toyota Corolla 2014 S Premium
                              Moskvich 2140

                              Comment


                              • #90
                                На моята 145 направих тази "модификация",при включен вентилатор на 2 степен почти нямам проблеми,така се получава естествена вентилация.При интерес мога да обясня как става.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X